هاست پرسرعت
خودرو

گزارش معاملات هایما ۸S در بورس کالا

گزارش معاملات هایما ۸S در بورس کالا

رویداد عرضه هایما ۸S در بورس کالا با استقبال متقاضیان به پایان رسید. در این مرحله، برای نخستین بار ۵۰۰ دستگاه هایما ۸S روز یکشنبه مورخ ۱۱ دی ۱۴۰۱ بر روی تابلوی معاملات عرضه شد.

مشاهدات در این دور از فروش نشان می‌دهد، بر خلاف جو متشنج بازار آزاد و پیش‌بینی قیمت‌های بالای دو میلیارد برای محصول جدید هایما در ایران، متقاضیان می‌توانستند این خودرو را ارزانتر از دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا و هایما S7 پلاس در بازار آزاد تهیه کنند! با این کشف قیمت، پیش‌بینی می‌شود قیمت هایما ۸S در بازار آزاد در رده‌ای پایین تر از تیگو ۷ پرو و کی ام سی K7 قرار بگیرد.

در جریان معاملات امروز هایما ۸S، با ثبت ۴۸ درصد رقابت در قیمت پایه و ۲۰۳۱ متقاضی با نرخ حدودی ۱ میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان کشف قیمت شد.

قیمت تمام شده این خودرو با احتساب هزینه مالیات و کارگزاری، هزینه های جانبی به شرح ذیل است:

مدل خودرو رنگ خودرو قیمت پایه (تومان) میانگین قیمت معاملاتی قیمت حدودی تمام شده برای مشتری با کلیه هزینه ها قیمت میانگین بازار
هایما 8اس بورس کالاهایما ۸S ۹۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۸۲,۵۰۰,۴۸۰ ۱,۵۵۲,۸۰۰,۰۰۰

ایران‌خودرو مدعی است که با هایما ۸S برای اولین بار به سگمنت خودروهای لوکس ورود پیدا کرده؛ چرا که اولین خودروی ساخت این شرکت خواهد بود که به سامانه رانندگی نیمه‌خودران مجهز است.

این کراس‌اوور چینی مجهز به پیشرانه جدید توربو GDI (جزو ۱۰ موتور برتر چین در سال ۲۰۱۹) با حجم ۱۵۹۴ سی‌سی بوده که ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۵۰۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت DAE به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. هایما ۸S قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۸ ثانیه طی کند.

ایران‌خودرو خراسان به عنوان مونتاژ کننده این خودرو وعده داده تا محصول جدید هایما با ۸ رنگ جدید و خاص شامل نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی، سرمه‌ای متال، قهوه‌ای کادرو، قرمز ونیزی و مشکی آبنوس به مشتریان عرضه شود. علاوه‌بر رنگبندی متنوع، هایما ۸S با تیراژ بالا و طرح تضمین کیفیت قوای محرکه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید خودرو از بورس کالا , مشخصات و ویژگی‌های هایما ۸S

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا