هاست پرسرعت
بازی

گزارش: هدف اصلی GTA 6 ارائۀ واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک ممکن است

گزارش: هدف اصلی GTA 6 ارائۀ واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک ممکن است

طبق صحبت‌های جدید منبع داخلی مشهور راکستار گیمز، هدف اصلی این شرکت در قبال GTA 6، ارائۀ واقع‌گرایانه‎‌ترین گرافیک ممکن در صنعت گیمینگ است.

Tez2، منبع داخلی مشهور راکستار گیمز (Rockstar Games)، سابقۀ خوبی در فاش کردن جزئیات بازی‌های این کمپانی دارد و بارها محتویات اضافۀ GTA V را قبل از معرفی رسمی فاش کرده است. به نظر می‌رسد که این منبع با برخی از توسعه‌دهندگان در شرکت راکستار گیمز ارتباط دارد. طبق صحبت‌های جدید این شخص، هدف اصلی و تمام برنامه‌ریزی‌های راکستار حول GTA 6، بر مبنای ارائۀ واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک ممکن (Photo Realistic Graphics) در صنعت گیم صورت گرفته است.

این منبع داخلی در ادامه متذکر شد که GTA 6 از تکنولوژی‌های جدید صنعت گیم مانند ری تریسینگ (Ray Tracing) به طور همزمان بهره می‌برد و در برخی از تکنولوژی‌ها به دستاوردهای تازه‌ای رسیده است.

پیش از این چندین اینسایدر شناخته شده اشاره کرده بودند که موتورگرافیکی بازی مورد انتظار GTA 6، یعنی RAGE9، مستقیماً با آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) رقابت می‌کند و در برخی مباحث از آن قدرتمند‌تر است. از سوی دیگر، انجین RAGE9 شرکت راکستار گیمز قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که آن را از تمامی انجین‌های دیگر متمایز خواهد کرد، قابلیت‌های تازه‌ای که منحصراً برای GTA 6 اختراع شده‌اند.

تبلیغات

طبق صحبت‌های یک منبع اسپانیایی، RAGE در سال 2018 از تکسچرهای 16K پشتیبانی می‌کرد. برای مقایسه، آنریل انجین 4 حداکثر از رزولوشن 8K برای تکسچرها و آنریل انجین 5 از رزولوشن 12K برای تکسچرها پشتیبانی می‌کند. راکستار قصد دارد از تمامی دستاوردهای جدید خود حول موتورگرافیکی RAGE9 و تعدادی مکانیک انقلابی، برای GTA 6 استفاده کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در ماه گذشته، در بازی GTA 6 تعامل میان پلیر و NPCها نه تنها روی هر دو طرف تاثیر دارد، بلکه جهان اطراف نیز حول آن تغییر می‌کند. همچنین، افکت‌های محیطی از جمله فیزیک آب و تاثیر باد روی سرعت و شتاب اتومبیل در شرایط مختلف متغییر خواهد بود که به نظر می‌رسد راکستار به تکنیکی بسیار پیشرفته حول این موضوع دست پیدا کرده است.

گفته می‌شود که بازی GTA 6 برای عرضه در اواخر سال 2024 یا اوایل 2025 برنامه‌ریزی شده است.

Skyrim : The Elder Scrolls VTlou part 2 game of the centurydeathwingsAlborzMan mamadamvahid gamerامیر گیمرMehran.Baگیمری عادیCarddragonM.MTX_Wolverine_X1100meysambHerfeiywildhuntAMIR WAZOWSKIShadow SSهادی صفاییPashmak..darhalkhabmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا