گزارش: کارگردان God of War Ragnarok بیش از هر چیز به گیمپلی اهمیت میدهد
گزارش: کارگردان God of War Ragnarok بیش از هر چیز به گیمپلی اهمیت میدهد
همانطور که میدانید، بازی God of War Ragnarok توسط اریک ویلیامز رهبری و کارگردانی میشود و به نظر میرسد که او بیش از هر چیزی روی گیمپلی تاکید دارد.
در مصاحبهای با خالق سری God of War، دیوید جفی (David Jaffe)، آقای مکس اِینکار (Max Ancar)، عضو سابق سانتا مونیکا (Santa Monica) که روی نسخۀ Ragnarok نیز کار کرده است، توضیح داد که کارگردان این عنوان، اریک ویلیامز (Eric Williams)، بیش از هر چیز روی گیمپلی تاکید دارد. وی در ادامه متذکر شد، در حالی که دیدگاه اریک ویلیامز به بازی حول محور گیمپلی میچرخد، اما بارلاگ تمرکز خود را روی سکانسها و طراحی گذاشته بود. اِینکار توضیح داد که در رابطه با گیمپلی، ویلیامز دخالت مستقیم دارد، اما در زمان توسعۀ God of War 2018 بارلاگ بیشتر به طراحان و اعضای ارشد متکی بود.
وی در ادامۀ صحبتهای خود متذکر شد که Ragnarok داستان بهتری نسبت به God of War 2018 خواهد داشت.