هاست پرسرعت
بازی

گسترش دنیای The Gray Man توسط نتفلیکس

گسترش دنیای The Gray Man توسط نتفلیکس

نتفلیکس در نظر دارد تا علاوه بر ساخت دنباله‌های The Gray Man، پروژه‌ای فرعی نیز از آن را تولید نماید.

سرانجام گران قیمت‌ترین فیلم تاریخ کمپانی نتفلیکس به نام The Gray Man منتشر شد که با استقبال خوبی از سمت بینندگان مواجه شده است. اثری که توسط برادران روسو (Russo brothers) کارگردانی شده و زمینه‌ساز فرنچایزی جدید در ژانر اکشن با حضور رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) خواهد بود.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، برای ساخت دنباله The Gray Man نه تنها شاهد بازگشت برادران روسو خواهیم بود، بلکه استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely) نیز باری دیگر وظیفه نگارش فیلم‌نامه این دنباله را بر عهده خواهد داشت.

تبلیغات

همچنین یک فیلم فرعی نیز توسط نویسندگان Deadpool در دست ساخت قرار گرفته که از جزییات داستانی آن هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که این فیلم با سرگذشت سازمان سیا و شخصیتی که کریس ایوانز (Chris Evans) آن را به تصویر کشیده بود، ارتباط داشته باشد.

با توجه به سیر نزولی تعداد کاربران نتفلیکس که تبدیل به یک بحران برای این کمپانی شده بود، امید می‌رود که The Gray Man بتواند این کمپانی را از گردابی که گرفتارش شده است، نجات دهد. حال باید صبر کرد و دید که چه آینده‌ای در انتظار فرنچایز جدید ژانر اکشن سینما خواهد بود.

منبع: کولایدر

meysambAhmad_TRAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا