هاست پرسرعت
بازی

گم شدن جسی پینکمن در فضا در نخستین تصاویر فیلم Ash

گم شدن جسی پینکمن در فضا در نخستین تصاویر فیلم Ash

نخستین تصاویر از فیلم علمی تخیلی Ash با هنرنمایی آرون پال و آیزا گونزالس منتشر شده است.

تبلیغات

فلایینگ لوتوس که بیشتر به سبب حضور در عرصه موسیقی به شهرت رسیده، دست به کارگردانی اثری علمی تخیلی، ترسناک و پر رمز و راز به نام Ash (خاک) براساس فیلم‌نامه جانی رملر زده است که حول محور ایده‌ای تکراری ولی جذاب جریان داشته و از بازیگران مشهوری همچون آرون پال و آیزا گونزالس بهره می‌برد.

در این فیلم آیزا گونزالس در نقش کاپیتان سفینه‌ای ظاهر شده که پس از به هوش آمدن متوجه می‌شود تمامی افراد و خدمه‌اش به طرز عجیبی کشته‌ شده‌اند و در این بین تنها آرون پال زنده مانده که در اصل به عنوان ماموری فرستاده شده تا جان آیزا گونزالس را نجات دهد. ماموریت نجاتی که این ۲ را مجبور می‌کند تا پرده از راز مرگ افراد این ایستگاه فضایی برداشته و دلیل چنین اتفاقی را متوجه شوند.

حال نیز تصاویری از این فیلم منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

فلایینگ لوتوس در سال ۲۰۲۲ فیلم ترسناک V/H/S/99 (وی/اچ/اس/۹۹) را نیز کارگردانی کرده بود و بسیاری از موزیک ویدیوهایش را نیز شخصاً تولید کرده است. مسائلی که سبب شده تا انتظارات از ساخته جدید او افزایش یابد؛ مخصوصاً که بازیگرانی محبوب و نام آشنا نیز در پروژه جدید او حضور خواهند داشت.

در حالی که هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم Ash در نظر گرفته نشده است اما به زودی شاهد انتشار تریلر خواهیم بود تا بیش از پیش بتوانیم وارد دنیای مرموزانه‌ آن بشویم.

منبع: کولایدر

UNCLE ARTURفیلمبازcactuskamyyyکاکاسنگیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)خستهRubyKratosTop G ( حبس شده در منزل )meysambAMIR WAZOWSKIKRATOS THE GREATꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗAHC

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا