هاست پرسرعت
بازی

گویا Uncharted: Legacy of Thieves ضعیف‌ترین انتشار سونی روی PC بوده است

گویا Uncharted: Legacy of Thieves ضعیف‌ترین انتشار سونی روی PC بوده است

طبق داده‌های استیم، به‌نظر می‌رسد که Uncharted: The Legacy of Thieves Collection ضعیف‌ترین پروژه فرست پارتی سونی روی PC است.

سایت SteamDB نشان می‌دهد که این مجموعه در آخر این هفته، حداکثر 10851 بازیکن را به خود اختصاص داده است که به طور قابل توجهی، کمتر از سایر بازی‌های PC منتشر شده توسط پلی‌ استیشن است و در جدول 100 بازی محبوب استیم، جایگاهی ندارد.

بازی Horizon Zero Dawn در استیم به حداکثر 56000 بازیکن رسید و Spider-Man حدود 66000 بازیکن را جذب کرد. بازی God of War موفق شد بیش از 73000 بازیکن داشته باشد و Days Gone حدود 27000 بازیکن را در آخر هفته انتشار خود در اختیار داشت. به‌نظر می‌رسد که انتشار بازی در این بازه زمانی شلوغ، به فروش آن صدمه زده است؛ بالاخره در اواخر سال و ماه انتشار بازی‌های جدید هستیم.

تبلیغات
گویا Uncharted: Legacy of Thieves ضعیف‌ترین انتشار سونی روی PC بوده است

کمپین Gotham Knights ، Plague Tale: Requiem و Modern Warfare 2 همگی هفته گذشته منتشر شدند و مجموعا با جذب بیش از 30 میلیون نفر، به رکوردزنی مجددا استیم در جذب بازیکن کمک کردند (اگرچه محبوب‌ترین بازی‌ها، عناوین Counter-Strike و Dota بودند).

بازی Uncharted 4 که در سال 2016 روی پلی استیشن 4 عرضه شد، جدیدترین بازی منتشر شده سونی است و نسخه‌های قبلی آن هرگز برای رایانه شخصی در دسترس نبوده‌اند. همانند دیگر بازی‌ها، Uncharted نیز از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس است. سری Uncharted هنوز می‌تواند بازیکنان بیشتری را جذب کند. بسته Legacy of Thieves Collection که اولین بار در اوایل سال جاری برای پلی استیشن 5 منتشر شد، شامل ریمستر بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted The Lost Legacy می‌شود.

DARKSIRENMehran.BaEA GAMERهادی صفایی77M.KhREZA_GTXZ2656امینامیر حسینامیر🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Haj ClankInvisible bearded userainzKratosکاکاسنگیChris redfield.....Waiting.for.ragnarökscorpionesmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا