هاست پرسرعت
خودرو

گک ترامپچی GS8 مدل 2024 با قیمت 26 هزار دلار معرفی شد

گک ترامپچی GS8 مدل 2024 با قیمت 26 هزار دلار معرفی شد

شرکت گک چین از شاسی‌بلند ارتقا یافته ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۲۶ هزار دلار رونمایی کرد.
گک ترامپچی GS8 مدل 2024 با قیمت 26 هزار دلار معرفی شد

چینی‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند نسخه پنج نفره GS8 به زودی راهی بازار خواهد شد و احتمالاً قیمت آن در مقایسه با مدل‌های شش و هفت‌نفره کنونی کاهش خواهد یافت. در حال حاضر خانواده ترامپچی GS8 شامل مدل نویگیتور تک و دو دیفرانسیل و مدل پریمیوم دوال هیبرید است. قیمت این مدل‌ها از ۲۶ هزار دلار شروع شده و به ۳۴ هزار دلار می‌رسد. همچنین باید دانست GS8 اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و آخرین به‌روزرسانی آن به سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد.

گک ترامپچی GS8 مدل 2024 با قیمت 26 هزار دلار معرفی شد

بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده، نسخه پنج‌نفره از گک ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ دارای فضای بار قابل‌توجه با پهنای ۱۱۲۰ میلی‌متری و عمق ۲۱۲۰ میلی‌متری خواهد بود. همچنین فضای سر و پای ردیف دوم صندلی‌ها ۹۶۰ و ۹۳۰ میلی‌متر اعلام شده است. در بخش بدنه و طراحی ظاهری شاهد جلوپنجره‌ای بزرگ هستیم و همان طرح بال اژدهای نمای جلوی مدل قبلی حفظ شده است. پروفایل جانبی نیز طراحی عضلانی با خط کمر تیز را به نمایش می‌گذارد.

استفاده از پوشش‌های مشکی در قوس چرخ‌ها و رکاب‌ها باعث افزایش خشونت ظاهری این خودرو شده‌اند. طرح سقف شناور نیز با تیره شدن ستون‌های B تا D به دست آمده و تأثیر مثبتی روی طراحی کلی ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ گذاشته است. وقتی به بخش عقب خودرو نگاه کنید شاهد چراغ‌های عمودی با طراحی خاص خواهید بود. از نظر ابعاد انتظار می‌رود این خودرو طول/عرض/ارتفاع ۵۰۱۵/۱۹۵۰/۱۷۸۰ میلی‌متری و فاصله بین محوری ۲۹۲۰ میلی‌متری مشابه نسخه فعلی را داشته باشد.

در کابین گک ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ غربیلک فرمان سه پره کلاسیک با پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۴.۶ اینچی وجود دارند. همچنین نسخه شش‌نفره این خودرو از پکیج صندلی‌های لاکچری سود می‌برد که شامل ماساژور برای صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، صندلی‌های عقب گرم شونده، تنظیمات گوناگون صندلی‌ها و… است. خودروی موردبحث به‌صورت استاندارد با تجهیزاتی همچون پایش نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی، هشدار باز شدن در، هشدار ترافیک پشتی، دستیار ترمز، ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه و… عرضه می‌شود.

گک ترامپچی GS8 مدل 2024 با قیمت 26 هزار دلار معرفی شد

همچنین سیستم چهار چرخ محرک مدل‌های نویگیتور ارتقا یافته و از سیستم مدیریت گشتاور نسل ششم بورگ وارنر استفاده می‌کند که نتیجه آن انتقال بهینه گشتاور، پاسخ سریع‌تر و کاهش وزن کلی است. انتظار می‌رود ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ همچنان با پیشرانه‌های کنونی عرضه شود که شامل نسخه‌های بنزینی و هیبریدی است. مدل بنزینی از نوع ۲ لیتری توربو با ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور بوده و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی همکاری می‌کند. پیشرانه هیبریدی گک ترامپچی GS8 به تویوتا تعلق دارد و شامل پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی و موتوری برقی است که حداکثر قدرت ترکیبی ۳۷۲ اسب بخار را تولید کرده و به یک گیربکس E-CVT مجهز است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

حتما بخوانید : فروش سایپا – خرداد 1403

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا