هاست پرسرعت
بازی

گیم‌اینفورمر فضای دفتر From Software را حوصله‌سربر توصیف می‌کند

گیم‌اینفورمر فضای دفتر From Software را حوصله‌سربر توصیف می‌کند

مدتی پیش، اعضای مجلۀ گیم‌اینفورمر به استودیوی فرام سافتور (From Software) دعوت شدند تا دموی عنوان Armored Core 6: Fires of Rubicon را برای کاور شمارۀ جدید مجله تجربه کنند.

تبلیغات

نکتۀ جالب و عجیب آن است که بخش اختصاصی Armored Core در شمارۀ جدید مجلۀ گیم‌اینفورمر، با توصیف دفتر فرام سافتور آغاز می‌شود. در ادامه نقل قولی که به توصیف استودیوی فرام سافتور می‌پردازد را مطالعه می‌کنید:

پایین‌تر از انتظار. این شیوه‌ای است که می‌توان دفتر فرام سافتور را توصیف کرد. در توکیو شیبویا، فرام سافتور یک ساختمان حداقل ۹ طبقه است که هر کدام ۱۳ اتاق دارند. آن‌ها به ما اجازه دادند که تنها به یک لابی کوچک و دو اتاق کنفرانس وارد شویم، یکی برای مصاحبه با سازندگان و دیگری برای تجربۀ دمو. اتاق‌ها به شدت ساده و سفید مطلق بودند به همراه چند تصویر از الدن رینگ روی دیوارها که بخش نتیجه‌گیری نقد و بررسی چند وبسایت روی آن نقل قول شده بود.

البته، باید بگوییم که اکثر استودیوهای ژاپنی درست در تضاد با استودیوهای غربی، طراحی مشابه و به شدت ساده‌ای دارند. در حالی که استودیوهای غربی بسیار سرزنده و شاداب هستند با رنگ‌های متنوع و پوسترهای بزرگ، استودیوهای ژاپنی بسیار ساده، خالی مطلق و بی‌روح هستند.

گیم‌اینفورمر فضای دفتر From Software را حوصله‌سربر توصیف می‌کند
ub fanArthur StopASSADullahمنتظر بازی hollow knight:silk songSpider-ManM.MTKieblackCheesekillerrr✎﹏ȏṃıԀ🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Lonesome guymeysambThe Legend of Zelda: Tears of the KingdomMasterKratosD.r FORDسید دراگونشادمن 3Mehran.BaSoulmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا