هاست پرسرعت
بازی

گیم‌پلی جدید Black Myth: Wukong فوق‌العاده به نظر می‌رسد + میان‌پردۀ سینماتیک

گیم‌پلی جدید Black Myth: Wukong فوق‌العاده به نظر می‌رسد + میان‌پردۀ سینماتیک

وبسایت IGN تریلر گیم‌‎پلی و تیزر سینماتیک جدیدی از بازی چینی مورد انتظار Black Myth: Wukong به اشتراک گذاشت که فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

امروز، استودیوی چینی گیم ساینس (Game Science) تریلر خیره کنندۀ جدید را از بازی Black Myth: Wukong به اشتراک گذاشت. دو سال پس از رونمایی رسمی بازی، این عنوان دوباره با یک نمایش طولانی بازگشته است تا به ما نشان دهد که استفاده از آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) به همراه DLSS و رهگیری پرتو (به لطف کارت گرافیک RTX)، چگونه می‌تواند جلوه‌های بصری خارق‌العاده‌ای را خلق کند.

شما در ادامه تریلر جدید گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنید:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

تریلیر سینماتی in-game جدید بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود 720
دانلود 1080

در صورتی که می‌خواهید ویدیو‌های بیشتری را از Black Myth: Wukong مشاهده کنید، بد نیست به تریلر اصلی گیم‌پلی بازی و همچنین ویدیویی که به مناسبت آغاز سال گاو نر منتشر شد، نگاهی بیندازید. استودیوی گیم ساینس از اعضای قدیمی و با تجربۀ شرکت تنسنت (Tencent) تشکیل شده و Black Myth: Wukong نیز یکی از تحسین برانگیزترین بازی‌های پیش رو هم از نظر فنی و هم از نظر هنری محسوب می‌شود.

بازی Black Myth: Wukong در سال 2023 برای کنسول‌ها و PC عرضه خواهد شد.

امیرعلی قربان‌پورHeisenbergInvisible bearded user❾❻︵✎﹏ȏṃıԀkojemiAll Time Play GameموایGhost of spartaDr.PyrosorenaAmiraghaX_Wolverine_XAQUARIUS...Eternal...meysambگیمری عادیRedeysMehran.Bavitto corleoneAli G_Hmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا