هاست پرسرعت
بازی

گیم‌پلی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم The Game Awards نمایش داده می‌شود

گیم‌پلی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم The Game Awards نمایش داده می‌شود

بر اساس اعلام جف کیلی (Geoff Keighley)، بازی Star Wars Jedi: Survivor در رویداد The Game Awards 2022 حضور خواهد داشت و اولین گیم‌پلی آن در مراسم مذکور نمایش داده می‌شود.

پیش از این شایعات و گزارش‌ها به حضور ساخته‌ی جدید استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در رویداد The Game Awards اشاره کرده بودند و حال این خبر به صورت رسمی تایید شده است. جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی رویداد The Game Awards، با انتشار توییتی از حضور Star Wars Jedi: Survivor در مراسم اشاره شده خبر داد و تایید کرد که اولین تریلر گیم‌پلی این اثر نمایش داده خواهد شد.

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده است که بازی Star Wars Jedi: Survivor در سال 2023 منتشر خواهد شد. چند منبع معتبر به انتشار این بازی در مارس 2023 اشاره کرده‌اند و به‌تازگی نیز صفحه‌ی استیم عنوان مذکور به‌روزرسانی شده و 15 مارس 2023 (24 اسفند 1401) را به عنوان تاریخ عرضه‌ی آن اعلام کرده است. این بازی اکشن ماجراجویی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد.

تبلیغات

مراسم The Game Awards 2022 در تاریخ 8 دسامبر (18 آذر) در تئاتر مایکروسافت شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. تاکنون علاوه بر Star Wars Jedi: Survivor، حضور بازی‌های Tekken 8، Final Fantasy 16 و عنوان جدید شرکت 505 گیمز در این رویداد تایید شده است.

Dead Insideپلنگ پیرهن صورتیDARKSIRENKvitto corleoneInvisible bearded user🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Parham_ShREZAGAMER🤘Mohsenj74Mr.BadGuyهادی صفاییLonesome guyKratosChiefscorpionesGeraltامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا