هاست پرسرعت
بازی

یوبی‌سافت بخش چندنفره پانزده بازی قدیمی را تعطیل می‌کند

یوبی‌سافت بخش چندنفره پانزده بازی قدیمی را تعطیل می‌کند

یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی اعلام کرده که سرور پانزده بازی قدیمی را از اول سپتامبر تعطیل خواهد کرد. هم‌چنین یک سری از بسته‌های الحاقی این عناوین بر روی PC قابل دسترسی نخواهد بود.

خاموشی این سرورها به این معنا خواهد بود که تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی چندین بازی از جمله تعدادی از عناوین سری Assassin’s Creed ،Far Cry 3 ،Splinter Cell: Blacklist ،Driver San Francisco و Prince of Persia: The Forgotten Sands از اول سپتامبر ممکن نخواهد بود.

هم‌چنین تعدادی از بازی‌های یوبی‌سافت بر روی PC هم هستند که نصب یا دسترسی به بسته‌های الحاقی آن‌ها دیگر ممکن نخواهد بود. به علاوه بخش داستانی بازی Ghost Recon Future Soldier صرفا در حالت آفلاین قابل دسترسی خواهد بود.

این ناشر مدعی شده که تعطیل کردن سرورهای آنلاین برخی از بازی‌های قدیمی به آن‌ها اجازه خواهد داد تا منابع خود را بر روی ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر در بازی‌های جدیدتر متمرکز کنند. می‌توان گفت بازی‌های مد نظر یوبی‌سافت دیگر قادر به استفاده از هیچ کدام از ویژگی‌های متصل به Ubisoft Connect نخواهند بود.

این دومین دور تعطیل کردن سرورهای قدیمی توسط یوبی‌سافت در سال جاری است. در ماه آوریل هم شاهد تعطیلی سرورهای چندنفره‌ی عناوینی مثل Rainbow Six Vegas ،Avatar و Rainbow Six Vegas 2 بودیم.

DARKSIRENGramy kSony corporationامیر حسینمرد بدون نامAMIR WAZOWSKIInvisible bearded userAlbertmeysambLittle samul

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا