هاست پرسرعت
بازی

یکی از جعبه‌های ایکس باکس سری اکس از رنگ آبی استفاده کرده است

یکی از جعبه‌های ایکس باکس سری اکس از رنگ آبی استفاده کرده است

یک مشتری، ایکس باکس سری اکس عجیب و غریبی را در فروشگاه محلی خود پیدا کرد که جعبه آن به جای استفاده از رنگ‌های تیره و سبز، از رنگ آبی روشن استفاده کرده است.

لوگوی تجاری ایکس باکس به دلیل رنگ سبز تیره خود شناخته شده است. این رنگ برای آرم‌های کنسول، پس‌زمینه‌ها، کارت‌های هدیه، جعبه‌های بازی، صفحه راه‌اندازی اصلی و داشبورد کنسول استفاده می‌شود. نام تجاری ایکس باکس به قدری با رنگ سبز مرتبط است که تصور اینکه رنگ دیگری این نقش را پر کند دشوار است. یکی از کاربران Reddit از کشف جعبه‌ای که با سایه‌ای خاص از رنگ آبی روشن تزئین شده بود، شگفت‌زده شد.

در حالی که این نوع اشتباهات رایج‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند، دیدن برند ایکس باکس بدون رنگ سبز جالب است. کاربر Confluxster در Reddit به طور تصادفی با جعبه آبی ایکس باکس سری اکس در فروشگاه GameStop رو‌به‌رو شد. آن‌ها تصویر جعبه را به subreddit ایکس باکس ارسال کردند.

تبلیغات
یکی از جعبه‌های ایکس باکس سری اکس از رنگ آبی استفاده کرده است

چند نفر در این پلتفرم، این نقص ظاهری را جالب دانستند. یکی از کاربران، با توجه به اینکه جعبه به برند پلی استیشن شباهت داشت، آن را Sony Playbox Series 5 نامید! دلیل این اتفاق، ساده‌تر از تصوراتی است که برخی گیمرها دارند. زیرا این جعبه نه یک کنسول مخصوص است و نه یک محصول از جهانی دیگر! در حالی که برخی در نظرات گمان می‌کنند که دلیل این اتفاق، خطای دستگاه چاپ‌گر است، به احتمال زیاد جوهر سبز پس از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید برای مدت طولانی، کاملا محو شده است.

ممکن است آن جعبه خاص در مقابل ویترین فروشگاه قرار داشته تا مشتریان را جذب کند و قبل از اینکه کارمندان آن را به درون فروشگاه منتقل کنند، پرتوهای کافی را جذب کرده و تغییر رنگ داده است. این توضیح ممکن است در ابتدا عجیب به‌نظر برسد. از این گذشته، بقیه بخش‌های جعبه هیچ نشانه قابل توجهی از محو شدن را نشان نمی‌دهند. با این حال، رنگدانه‌های سبز ترکیبی از رنگ‌های آبی و زرد هستند. رنگدانه‌های زرد نور UV را سریع‌تر از رنگ‌ آبی جذب می‌کنند و باعث می‌شوند در مواجهه با نور خورشید، سریع‌تر محو شوند. در نهایت رنگ زرد کاملا محو می‌شود و تنها رنگدانه آبی باقی می‌ماند.

این اثبات توضیح می‌دهد که چرا رنگ سبز با وجود کمترین تغییر رنگ در سایر نقاط جعبه، به سرعت محو شده است. همچنین این امر یک اتفاق غیر معمول نیست. یکی از کاربران حتی به عکسی از جعبه Grand Theft Auto 4 Collector’s Edition اشاره کرد که در آن علامت سبز Xbox 360 به رنگ آبی درآمده بود.

یکی از جعبه‌های ایکس باکس سری اکس از رنگ آبی استفاده کرده است
Dr.Pyro77DARKSIRENGidora❤GOD OF WAR❤HerfeiyInvisible bearded userTlou part 2 game of the centuryZahragamerdeathwingsPlayStation Studios PS5HitasepM.MTsamulsamanSamadmarioEmperor Nima ShamsKomodoye pirعلیPlayground Gamesmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا