هاست پرسرعت
بازی

یک باگ در Baldur’s Gate 3 مانع ذخیره کردن بازی می‌شود

یک باگ در Baldur’s Gate 3 مانع ذخیره کردن بازی می‌شود

باگی که از ذخیره کردن بازی جلوگیری می‌کند باعث شده که بازیکنان مقدار زیادی از پیشرفت خود را در Baldur’s Gate 3 از دست بدهند. توسعه‌دهنده برخی از راه حل‌های ممکن را پیشنهاد کرده است.

تبلیغات

مدت کوتاهی پس از عرضه Baldur’s Gate 3، بازیکنان باگ جدیدی در بازی کشف کرده‌اند که آن‌ها را کمی به دردسر می‌اندازد. این باگ در اصل بازیکنان را از ذخیره کردن بازی منع می‌کند و باعث می‌شود که پیشرفت خود را از دست بدهند.

در انجمن‌های استیم (Steam) درباره چند راه حل بالقوه صحبت شده و استودیوی سازنده نیز امیدوار است که با یک راهنما، به عیب‌یابی کمک کند. این استودیو تعدادی گام احتمالی برای جلوگیری از این باگ را ارائه کرده که شامل مراحل زیر می‌شود:

  1. خاموش کردن همگام‌سازی ابری
  2. حذف پوشه داده‌های ذخیره شده بازی
  3. شروع بازی بدون فعال کردن همگام‌سازی ابری

بازی Baldur’s Gate 3 برای استودیوی لاریان (Larian) بسیار موفق بوده و حتی تا جایی پیش رفته که در زمان عرضه، بیش از ۴۷۰ هزار بازیکن همزمان را روی استیم تجربه کرد. این محصول چندین سال را به عنوان دسترسی زودهنگام سپری کرد و اخیراً شاهد انتشار کامل آن بر روی رایانه‌های شخصی بودیم.

عرضه برای PS5 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) انجام خواهد شد. Xbox Series X/S نیز ممکن است تا سال ۲۰۲۴ بازی را دریافت نکنند.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
cactus77milad saODEmh.p3doSonic Heroes?sobhan?WalleR (آرتور استاپ سابق)Dark Fantasymeysambv-alkaline

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا