یک حالت‌ قابل بازی GTA V به دلیل اتفاقات دنیای واقعی هرگز منتشر نشد

یک حالت‌ قابل بازی GTA V به دلیل اتفاقات دنیای واقعی هرگز منتشر نشد

گزارش شده است که راکستار (Rockstar) در یک قدمی انتشار یک حالت بازی به نام Cops ‘n’ Crooks برای GTA Online و GTA V بوده است.

به نظر می‌رسد که به دلیل اتفاقات دنیای واقعی از جمله قتل جورج فلوید (George Floyd)، این حالت بی سر و صدا برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد. این تصمیم بخشی از تلاش‌های سازنده برای روشن کردن شرایط کاری خود و همچنین حفظ شهرت مجموعه محبوب Grand Theft Auto بوده است. Cop ‘n’ Crooks یک حالت بازی بود که طبق گزارش بلومبرگ، قرار بود در تابستان 2020 برای GTA Online و GTA V منتشر شود. بازیکنان به دو تیم تقسیم می‌شدند، یک تیم متشکل از آدم‌ها خوب و دیگری از متشکل از افراد بد. اگرچه هدف واقعی این حالت فراتر از یک سرگرمی بیان می‌شود.

زمانی که قتل جورج فلوید به دست یک افسر پلیس رخ داد، رفتار پلیس‌ها در کانون توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسید که مرز بین آدم‌های خوب و آدم‌های بد محو شده است. به این ترتیب، راکستار تصمیم گرفت که موقتا این حالت را به تعویق بیاندازد و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار آن وجود ندارد. این تنها بخشی از تلاش‌های راکستار برای پاکسازی جبهه منفی عمومی از فرنچایز خود است. نسخه پلی استیشن 5 بازی Grand Theft Auto V جوک‌های جنسیتی و کلیشه‌های توهین آمیز را حذف کرد، در حالی که شایعه شده است GTA 6 برای اولین بار در این فرنچایز، یک شخصیت زن را به دست بازیکنان می‌دهد.

توسعه‌دهنده همچنین نمی‌خواهد با شوخی کردن درباره گروه‌های مختلف، به حاشیه رانده شود. تصورات این است که این امر باعث می‌شود GTA 6 یک بازی متفاوت از بازی‌های قبلی سری باشد، اما فقط زمان نشان می‌دهد که آیا این شایعات حقیقت دارد یا خیر.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل