هاست پرسرعت
بازی

یک سریال استریمی تعاملی بر اساس سری Borderlands معرفی شد

یک سریال استریمی تعاملی بر اساس سری Borderlands معرفی شد

سریال استریمی تعاملی Borderlands: Echovision Live توسط استودیویی که در حال حاضر روی عنوان SILENT HILL: ASCENSION کار می‌کند، در دستور ساخت قرار گرفت.

تبلیغات

استودیو جنوید (Genvid)، سعی کرده است تا با ترکیب دنیای گیم و تلویزیون، عنوان‌هایی را عرضه کند که داستان آن‌ها به طور مستقیم با تصمیمات شرکت‌کنندگان در ارتباط است.

این کمپانی که در حال حاضر روی عنوان SILENT HILL: ASCENSION کار می‌کند، در کمیک‌کان سن‌دیگو پروژه‌ای جدید با محوریت سری Borderlands را معرفی کرد.

این سریال استریمی تعاملی، داستان ۸ توریست را روایت می‌کند که قصد دارند تا از طریق یک سفر به سیاره Eden-6، ردپای Vault Hunter ها‌ را دنبال کنند و به ثروت و افتخاری که آن‌ها کسب کرده‌اند، دست یابند.

طبق گفته استودیو جنوید این تماشگران هستند که داستان کاراکتر های جدید را روایت می‌کنند و در پیروزی این شخصیت‌ها، تقابل با خطرات، رابطه‌شان با یک‌دیگر و یا اینکه هرکدام تبدیل به چه شخصیتی یا حتی Vault Hunter می‌شوند را انتخاب می‌کنند.

طرفداران تاثیر مستقیم و غیرقابل تغییری در داستان Borderlands: EchoVison خواهند داشت؛ تجربه‌ای که در آن تمامی تماشاگران در تصمیمات داخل بازی نقش خواهند داشت و انتخاب‌های آن‌ها، نتیجه‌ای مشترک رقم خواهد زد.

همچنین این هفته تایید شده بود که فیلم سینمایی Borderlands در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) با هنرپیشه هایی نظیر کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش Lilith، کوین هارت (Kevin Hart) در نقش Roland و جک بلک (Jack Black) در نقش Claptrap با نویسندگی الی راث Eli Roth در سینماها اکران خواهد شد.

تبلیغات
DARKSIRENکلاغهیولاSina7294meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا