هاست پرسرعت
بازی

یک ماد دیگر از Elden Ring ماریو و لویجی را به سرزمین‌های میانه می‌آورد

یک ماد دیگر از Elden Ring ماریو و لویجی را به سرزمین‌های میانه می‌آورد

معلوم نیست این دو سر از کدام لولۀ نفرین‌شده درآورده بودند که به جهنم آتش و جنگ در دنیای Elden Ring رسیدند!

شاید در نگاه اول، دیدن ماریو در بازی Elden Ring به‌همراه برادرش کاملاً غیرمنطقی و خارج از رسم روزگار به‌نظر برسد اما در نگاه دوم اگر بهتر دقت کنید، می‌بینید که اتفاقاً ماریو نه‌تنها با Elden Ring هم‌خوانی و سنخیت کامل دارد، بلکه حتی داستان‌شان هم یکی است! در هر دو بازی پروتاگونیست خودش را در جهانی عجیب و غریب پیدا می‌کند که پر از هیولا و غول و بمب و بشکه و تله است. در هر دو بازی هم یک پرنسس بیکاری وجود دارد که باعث می‌شود بازیکن از طلوع صبح تا غروب شب دنبال نخود سیاه بدود و بازهم در هر دو بازی یک موجود سواری خوب دارید که شما را در مواقع سخت نجات می‌دهد. حالا دیگر نیازی به تعجب نیست.

بنابراین، الان که نگاه می‌کنیم، شاید ماریو و لویجی در حال عبور از لوله‌ای قارچ‌زده بودند که خودشان را در سرزمین‌های میانی یافتند. تازه طراحی این ماد آن‌قدر خوب است که می‌توان آن را با یک Crossover یا DLC تازه اشتباه گرفت. با این تفاوت که ماریو در این‌جا قد بلندتر شده و کمی هم وزن کم کرده. البته ماریو و لویجی باوجود لاغر شدن‌شان بی‌دفاع هم نیستند؛ ماریو یک ست زرهی قارچی دارد که سازنده اصرار دارد اگر اندازۀ سر ماریو نشد باید کلۀ ماریو را بزرگ‌تر کنید. برای لویجی اما یک زره آهنی وجود دارد به‌همراه اسکین‌هایی از بازی Mario & Luigi: Superstar Saga که خالی از لطف نیستند.

تبلیغات
یک ماد دیگر از Elden Ring ماریو و لویجی را به سرزمین‌های میانه می‌آورد

تنها چیزی که این ماد برای تبدیل شدن به یک تجربۀ سوپر ماریوییِ کامل کم دارد، یک اسکین Yoshi و Bowser برای باس‌فایت‌ها است تا اولین بازی سوپر ماریویِ سولزلایک را با چشمان غیرمسلح ببینید.

سرورهای چندنفرۀ بازی Dark Souls که مدتی پیش تعطیل شده بودند حالا دوباره فعال شدند. برخی از بازیکنان متوجه ضعفی در ساختار آنلاین بازی شده بودند که می‌توانست به هکرها اجازه بدهد کنترل رایانه شما را به‌دست بگیرند. زمانی که Bandai Namco از این مورد مطلع شد به‌سرعت برای انجام تعمیرات سرورهای بازی را خاموش کرد تا زمانی که این مشکل حل شود.

Samadmariomeysambفرهاد یزداندوستvahid gamerموایDr.Pyroامیر حسینتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)امیر گیمر77متینsamulJin sakaiگیمرهای دو دوتا پنج تا

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا