هاست پرسرعت
بازی

۷ استودیو در توسعه CoD: Modern Warfare 3 مشارکت داشته‌اند

۷ استودیو در توسعه CoD: Modern Warfare 3 مشارکت داشته‌اند

به تازگی مشخص شده است که ۷ استودیو در توسعه‌ی عنوان مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare 3 مشارکت داشته‌اند. با ما همراه باشید.

تبلیغات

اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) بالاخره هفته گذشته و پس از ماه‌ها شایعه و افشاگری، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را معرفی کردند. در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) اطلاعات کاملی از این عنوان منتشر می‌شود، اما صفحه استیم (Steam) مربوط به بازی، تعداد استودیوهای دخیل در توسعه آن را فاش کرده است.

در کنار Infinity Ward، استودیوهای Sledgehammer ،Beenox ،Raven Software ،High Moon ،Treyarch و Demonware هم حضور دارند. شایان ذکر است که هر استودیو می‌تواند روی موارد جداگانه‌ای کار کند.

همانطور که شایعات قبلی نشان می‌دادند، Sledgehammer ممکن است توسعه‌دهنده اصلی باشد. Treyarch نیز می‌تواند در ساخت بخش زامبی بازی نقش داشته باشد که گفته می‌شود رایگان است، در حالی که Beenox روی نسخه PC کار می‌کند (همانند عناوین قبلی).

Raven Software احتمالاً در حال کار بر روی نقشه جدید Warzone 2.0 است که گفته می‌شود در ماه دسامبر (۲۴ آذر) عرضه خواهد شد، در حالی که High Moon به عنوان یک استودیوی پشتیبانی فعالیت می‌کند.


عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) عرضه می‌شود و به غیر از رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌های دیگر هنوز تایید نشده‌اند.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
red-eyed Banished Knightshmeysambꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Visible gamer manGame4EverGeneralStalkerباسم ابن اسحاقAli RexeGenSpider-Man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا