جیامسی یوکان دنالی با پیشرانهٔ V8 قدرتمند و سیستم تعلیق بادی، ویژگیهای یک شاسیبلند لوکس واقعی را دارد هرچند که در کابین کمی پایینتر از انتظارات است.
جیامسی یوکان دنالی مانند دیگر مدلهای یوکان، برای مدل بهروزرسانی ملایمی را تجربه کرده که شامل تغییرات ظاهری ظریف و کابینی بازطراحیشده است. حالا دیگر خبری طراحی متمایز داشبورد دنالی قبلی نیست و همه مدلهای یوکان، از نسخه الویشن با قیمت 69,395 دلار تا AT4 چهارچرخ محرک با قیمت 76,395 دلار و دنالی با قیمت 79,695 دلار، طراحی داخلی یکسانی با تفاوتهای جزئی در تزئینات بین تریمها دارند. دکمههای تعویض دنده و نمایشگر افقی 10.2 اینچی سیستم اطلاعات-سرگرمی که بالای مجموعه شلوغ دکمهها و دستگیرههای تهویه قرار داشت، حذف شدهاند. حالا اهرم گیربکس روی ستون فرمان قرار دارد و یک نمایشگر عمودی عظیم 16.8 اینچی بر داشبورد سلطه دارد.