
تحول در خدمات پس از فروش برند اکستریم در سال گذشته
طی یک سال اخیر، XTRIM با اجرای مجموعهای از اقدامات برنامهریزیشده از جمله کمپینهای فصلی، بهروزرسانی زیرساختهای دیجیتال و توسعه ابزارهای ارتباط با مشتری موفق به افزایش کیفیت و گستره خدمات پس از فروش خود شده است.
این تحولات نهتنها موجب افزایش مراجعات مشتریان در مناسبتهایی مانند نوروز شد، بلکه تصویری روشن از تعهد برند نسبت به مشتریان ایجاد کرده است. بررسی بازخوردها در شبکههای اجتماعی نیز نشاندهنده افزایش رضایتمندی و اعتماد نسبت به این برند نوآور است.
شبکه خدمات پس از فروش گسترده، تخصصی و قابل اتکا
برند XTRIM هماکنون دارای 34 مرکز فعال خدمات در سراسر کشور است؛ مراکزی که با تجهیزات تخصصی، نیروی انسانی آموزشدیده و پشتیبانی فنی مناسب، نقش اساسی در حفظ کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان ایفا میکنند.
افزایش این تعداد و ارتقای امکانات مراکز موجود، از جمله برنامههای در حال اجرای برند در مسیر توسعه زیرساختهای خدماتی است.