
یکی از راهحلهای احتمالی میتواند عرضه نسخهای اروپایی از کی کارهای ژاپنی باشد، ایدهای که توسط جان الکان، رئیس استلانتیس و لوکا دی مئو، مدیرعامل سابق رنو، مطرح شده است. میتسوبیشی از این طریق میتواند بدون نیاز به سرمایهگذاری سنگین در مدلهای اختصاصی اروپا از تجربه عمیق خود در تولید کی کارها بهره ببرد. کرول دراینباره گفت:
این میتواند ابزار خوبی برای توسعه صنعت در زمینه الکتریکیسازی باشد.
بااینحال، او بلافاصله افزود که آوردن کی کارها به اروپا سختتر از چیزی است که به نظر میرسد و به موانع قانونی و بازار اشاره کرد.
میتسوبیشی در حال حاضر در 20 بازار اروپایی فعال است و دو بازار دیگر در دست بررسی هستند. این تعداد در مقایسه با 32 بازار تحت پوشش در سال 2019 کاهش قابلتوجهی نشان میدهد که عمدتاً به خاطر به خروج پیکاپ L200 از این منطقه است. به گفته کرول، بازگشت این وانت میان سایز به اروپا نیازمند پیشرانه الکتریکی است که با توجه به پتانسیل فروش محدود این بخش، از نظر تجاری مقرونبهصرفه نیست. این در حالی است که اوایل سال جاری، میتسوبیشی برنامه توسعه دو خودروی الکتریکی داخلی را لغو کرد و تصمیم گرفت روی هیبریدیها و پلاگینهیبریدیها تمرکز کند.