
تمایز نسخه خیابانی از نسخه مخصوص پیست آسان است، زیرا دومی با آیرودینامیک بسیار تهاجمیتر ازجمله بال عقب عظیم، طراحی شده است. صدای این خودروها فوقالعاده است و شایعات درباره موتور قدرتمند V8 زیر کاپوت بلند این سوپرکار را تقویت میکند. بخش عمده این صدای دلانگیز از نسخه مسابقهای میآید زیرا نسخه خیابانی به دلیل مقررات آلایندگی و سروصدا، صدای آرامتری دارد. خودروی مسابقهای همچنین از سیستم خنککننده تهاجمیتر برخوردار است و به نظر میرسد عرض بیشتری داشته باشد. تغییرات دیگر شامل پنجرههای جانبی سبک بهجای شیشههای سنتی، اگزوزهای جانبی و برفپاککن بزرگ جلویی است که بهصورت عمودی در مرکز شیشه جلو قرار گرفته است.