
برای آزمایش این هایپرکار، یک دور برای گرم کردن لاستیکها، سه دور سریع و یک دور خنک کردن داشتیم که البته دور خنک کردن بیشتر برای شارژ باطری سیستم هیبریدی است. از 1200 اسب بخار قدرت این هایپرکار، 300 اسب بخار توسط سه موتور الکتریکی تولید میشود که دو موتور در محور جلو و یکی بین موتور و گیربکس هشت سرعته دوکلاچه نصب شده است؛ اما این قدرت چهاررقمی با یک نکته همراه است که فقط در شرایط خاص پیستگردی مداوم اهمیت دارد. ظرفیت خالص باتری F80 حدود 1.5 کیلووات ساعت است که برای تغذیه مداوم موتورهای الکتریکی کافی نیست؛ بنابراین، در پیستی مثل میزانو، باید تصمیم بگیرید که آیا برای یک دور تمام توان را به کار ببرید یا نقاط خاصی را برای استفاده از نیروی الکتریکی انتخاب کنید تا باتری خالی نشود.