
آمالفی در مرکز توجهات قرار داشت که اساساً نسخهای بهروزشده از روما است تا خودرویی کاملاً جدید هرچند فراری دوست ندارد این را بگوید. این خودرو به همان پیشرانه V8 توئین توربو در جلو مجهز است که 640 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. از نظر ظاهری، آمالفی نسبت به روما تفاوتهای اندکی دارد و در طراحی جدید بخش جلویی به سبک تویوتا شباهتهایی دارد. خوشبختانه، ارتقاهای قابلتوجهی در این خودرو صورت گرفته ازجمله جدیدترین سیستم رابط کاربری فراری و کنترلهای آنالوگ مانند روی فرمان که بازگشت دکمه استارت موتور را نیز شامل میشود، چیزی که خریداران فراری خواستار آن بودند.