
فورد برونکو در آمریکا دو گزینه برای انتخاب پیشرانه دارد: موتور چهار سیلندر خطی و نسخهی V6. موتور چهار سیلندر در حالت پایه 300 اسب بخار قدرت تولید میکند، در حالی که موتور V6 توربوی دوقلو در نسخه پرهیجان رپتور 418 اسب بخار ارائه میدهد. برونکو اسپرت کوچکتر نیز از موتور سه یا چهار سیلندر استفاده میکند. اما در چین—بازاری مملو از خودروهای برقی—برونکو و برونکو اسپرت یک همزاد برقی جدید دارند.
در کمال تعجب، فورد برونکو نیو انرژی، پیشرانهی تمام برقی ارائه میدهد. این شاسیبلند باتریدار که امروز در وبسایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) رونمایی شد، اساساً یک برونکوی بزرگتر با ساختار یکپارچه و باتری BYD است.