
در طول 15 سال عمر هامر H1، تنها 11,818 دستگاه فروخته شد، درحالیکه 153,026 دستگاه H2 و 159,529 دستگاه H3 به فروش رفت. فروش بالای مدلهای متعارفتر H2 و H3 بر پایه موفقیت H1 شکل گرفت و این برند را به قدرتی تبدیل کرد که به نظر میرسید قرار است برای همیشه جادههای آمریکا را تسخیر کند، اما رکود بزرگ اقتصادی مانع آن شد. اگرچه هامر در ابتدا از انحلال جان سالم به دربرد اما جنرال موتورز نتوانست خریداری برای آن پیدا کند و درنهایت تصمیم به تعطیلی آن گرفت. وقتی نمایندگیهای هامر درهای خود را بستند، به نظر میرسید پایان میراثی که نزدیک به دو دهه پیش آغاز شده بود، فرارسیده است. در این زمان، هرگونه جذابیتی این برند در بین مردم ایجاد کرده بود از بین رفت زیرا نظرات درباره دخالت آمریکا در خاورمیانه کاملاً منفی شد و هامرها بهعنوان محصولاتی بدشگون از دورهای پر از افراط دیده میشدند.