
با فشار gsxr گاز، هماهنگی اجزای پیشرانه حس میشود. گشتاور در دورهای پایین به لطف توربوشارژرها بهسرعت اوج میگیرد و حتی با چهارچرخ محرک، نیاز به تمرکز کامل دارد. در حدود 4,500 rpm، تغییر مسیر جریان هوا از دو به چهار توربوشارژر با صدای سولنوئید مشخص میشود. حالا میسترال با بیاعتنایی به قوانین فیزیک، شما را به جلو پرتاب میکند؛ حسی کاملاً متفاوت با هایپرکارهای الکتریکی 2000 اسب بخاری که بدون هیاهو عمل میکنند. در باران شدید، جریان آب از بالای شیشه جلو و پنجرههای جانبی وارد کابین میشود اما حتی این هم هیجانانگیز است. قدرت عظیم میسترال تجربهای اعتیادآور ایجاد میکند و حالا درک میکنم چرا دیکتاتورها نمیتوانند از قدرت دست بکشند؛ این سطح از قدرت در دست یک نفر واقعاً شگفتانگیز است.