
این موفقیت احتمالاً نتیجه ترکیبی از جذابیت خودروهای الکتریکی کادیلاک و تمایل برخی مالکان تسلا برای تغییر برند به دلیل نارضایتی از ایلان ماسک است. نزدیک به 80 درصد از خریداران خودروهای الکتریکی کادیلاک، برای اولین بار این برند را انتخاب کردهاند. سال 2025 همچنین با افزایش تولید مدل اپتیک و معرفی اسکالید IQ و وستیک، سال مهمی برای خودروهای الکتریکی کادیلاک بوده است. گسترش سبد خودروهای الکتریکی کادیلاک در چندین سگمنت با دامنه قیمتی گسترده، در میان برندهای لوکس قدیمی ویژگی منحصربهفرد است.