این دو خودرو حدود دو سال است که در چین با قیمتهای معادل 120 هزار پوند و 200 هزار پوند به فروش میرسند. بیوایدی سال گذشته هر دو مدل را در فستیوال سرعت گودوود به نمایش درآورد اما تاکنون برنامهای رسمی برای عرضه در اروپا اعلام نکرده بود. حالا استلا لی، معاون رئیس بیوایدی، به اتوکار گفته است:
برنامه ما این است که یانگوانگ را به اروپا بیاوریم.
این اقدام پس از عرضه برند دنزا، رقیب آئودی در اوایل سال آینده انجام خواهد شد. به گفتهٔ وی، مدلهای U8 و U9 برای فروش در اروپا در نظر گرفته شدهاند و خودروهای بیشتری در راه هستند. یکی از این مدلها، سدان سوپرلوکس U7 با چهار موتور الکتریکی و ۱۲۵۰ اسب بخار قدرت است که شتاب صفرتاصد آن ۲.۹ ثانیه است و رقیب لوتوس امیا محسوب میشود. این حرکت بیوایدی را به اولین خودروساز چینی تبدیل میکند که وارد بازار لوکس ردهبالای اروپا میشود. بااینحال، هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت میتواند قیمت خودروهای پرچمدار خود را پایینتر از بنتلی بنتایگا یا فراری ۲۹۶ نگه دارد یا خیر زیرا هزینههای تبدیل خودروهای یانگوانگ به فرمان راست و صادرات آنها به اروپا، جایی که خودروهای الکتریکی بیوایدی با تعرفه ۱۷ درصدی مواجه هستند، احتمالاً باعث افزایش قابلتوجه قیمت نسبت به چین خواهد شد.