
او در گفتوگو با مجله آلمانی بیلد اظهار داشت:
نمیخواهم حاشیه بروم، ما حالا باید به مسیر درست بازگردیم.
او پس از دورهای طولانی بدون عرضهٔ مدل جدید، معتقد است که سختترین دوران آئودی سپری شده است:
فکر میکنم از سیاهترین نقطه عبور کردهایم.
دولنر در همان مصاحبه وعده عصر جدیدی برای آئودی داد. در همین پاییز، یک خودروی کانسپت که بهعنوان «سازنده هویت» شناخته میشود، معرفی خواهد شد و تلاش خواهد کرد موفقیت TT افسانهای را تکرار کند. مدیر آئودی گفت که این خودروی مرموز در داخل شرکت با نام TT Moment 2.0 شناخته میشود و او قویاً معتقد است که تأثیری مشابه TT اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2010 خواهد داشت:
حس درونیام میگوید که در آستانه چنین لحظهای هستیم.