
فیچیلی جزئیات بیشتری درباره این پروژه ارائه نکرد اما اشاره کرد که هدف، تجلیل از موتور V6 نتونو است که در گرنتوریسمو، گریکاله و MC20 استفاده میشود. او این موتور را شاهکار توصیف کرد. انتظار میرود این سوپر GT قدرتی بیش از ۶30 اسب بخار MCPura (نسخهٔ جدید MC20) داشته باشد اما مازراتی احتمالاً از الکتریکیسازی برای افزایش قدرت استفاده نخواهد کرد زیرا داویده دانسین، مدیر مهندسی مازراتی، گفته است:
هنوز مشتریانی هستند که به دنبال خودروهای کاملاً مکانیکیاند.
او افزود که وجود باتری در یک سوپراسپرت به دلیل پیچیدگی و وزن اضافی حس خوبی ندارد. فناوری پیش احتراق پیشرفته و سیستم تزریق دوگانه نتونو، آلایندگی را کاهش و پرفورمنس را افزایش میدهد. این موتور با ۲۱۰ اسب بخار قدرت به ازای هر لیتر، احتراق بسیار کارآمدی دارد و به همین دلیل MCPura همچنان یک خودروی تمام بنزینی باقیمانده و میتواند با همین قدرت تحت استانداردهای یورو ۷ تولید شود.