
احساس لوکس بودن در XTRIM VX چگونه است؟
حس لوکس بودن در VX نتیجه پایبندی مداوم XTRIM به استانداردهای بالا است. با روشن شدن خودرو و بهرهگیری از شیشههای دولایه عایق صدا و فناوری کاهش نویز فعال (ANC)، محیط بیرونی بهسرعت از ذهن شما حذف میشود. حتی صدای ظریف کارکرد موتور نیز بهسختی قابل شنیدن است، این همان کیفیت NVH در سبک XTRIM است.
وقتی فرمان را در دست میگیرید، حس لوکس به صورت اعتمادبهنفس و آرامشی ناشی از کنترل دقیق منتقل میشود. در سرعتهای پایین، خودرو سبک و چابک عمل میکند و در سرعتهای بالا، باثبات و مطمئن حرکت میکند. سیستم چهارچرخ متحرک هوشمند BorgWarner با توزیع گشتاور و تعلیق تنظیمشده، چه در پیچهای پیدرپی جادههای کوهستانی و چه در مسیرهای لغزنده، XTRIM VX را محکم روی مسیر نگه میدارد و حس کامل تسلط “انسان و ماشین یکی شدهاند” را القا میکند.
بهمحض روشن شدن سیستم خودرو، چیپست 8155 در کنار صفحهنمایش سه گانه، تجربهای پیشرفته را رقم میزند. سیستم هوشمند تشخیص صدا امکان کنترل سختافزار و نرمافزار خودرو را فراهم میکند و عملکردهایی مانند هدآپ دیسپلی (HUD)، سانروف، صندلیها، آینههای جانبی، سیستم عطرافشانی، تهویه مطبوع و سایر قابلیتها را در اختیار کاربر میگذارد. این سیستم همچنین به راننده کمک میکند تماس برقرار کند، موسیقی دلخواهش را پخش کند و بهطور کامل نیازهای او در زمینه کنترل خودرو، ارتباطات و سرگرمی را پاسخ میدهد.
چرا کابین اکستریم VX راحتتر از کابین درجه یک هواپیماست؟
این تجربه بینظیر حاصل دقت در سه عنصر اصلی در کابین XTRIM VX است: صندلیها، نورپردازی محیطی، و سیستم صوتی حرفهای. این عناصر کابین را به فضایی لوکس تبدیل میکنند که حتی از کابینهای درجه یک خطوط هوایی نیز راحتتر است.
صندلیها از چرم NAPPA ساخته شدهاند. راننده از تنظیمات برقی 8 حالته + تکیهگاه کمری برقی 4 جهته بهرهمند است و صندلی کمکراننده نیز تنظیمات 6 جهته دارد. صندلیهای عقب بلندتر و ضخیمتر طراحی شدهاند (460 میلیمتر طول، 150 میلیمتر ضخامت) که باعث پخش فشار بدن میشود. همچنین، دکمه اختصاصی برای تنظیم صندلی جلوی سمت راست از عقب، تجربهای در سطح صندلی مدیریتی فراهم میکند.