
تویوتا تأیید کرده که GR یاریس M به موتور جدید G20E با توربوشارژر IHI مجهز است. این موتور انتظار میرود در حالت استاندارد 400 تا 450 اسب بخار تولید کند اما نسخهای با توربوی بزرگتر میتواند تا 600 اسب بخار قدرت داشته باشد. همچنین این پیشرانهٔ لیتری چهار سیلندر جدید تنها برای یک خودرو نخواهد بود و مهندسان تویوتا روی کاربردهای طولی و عرضی این موتور برای خودروهای موتور جلو و موتور وسط کار میکنند. علاوه بر احیای احتمالی MR2، تویوتا به احیای نام سلیکا نیز اشاره کرده است. همچنین اعلام شده که توسعهٔ نسل بعدی سوپرا بدون ارتباط با بامو انجام خواهد شد. آیا موتور G20E برای هر سه خودرو در نظر گرفته شده است؟ سؤال دیگر این است که آیا این موتور جایگزین پیشرانهٔ سه سیلندر G16E در GR یاریس، GR کرولا و کراساوور لکسوس LBX موریزو RR خواهد شد؟ در آیندهای نهچندان دور پاسخ تمام این سؤالات را خواهیم فهمید.