
تغییرات زیادی هم در کابین فراری اعمال شده است که بارزترین آنها تونل گیربکس کاملاً جدید است که حالا شیفتر گیربکس جدیدی روی آن خودنمایی میکند. داشبورد نیز سفارشی شده تا بیشتر یادآور داشبورد 288 GTO باشد و حالا حتی شامل مجموعهای منحصربهفرد از کنترلهای سیستم تهویه است. سازنده به بهبود پرفورمنس خودرو هم توجه داشته و پیشرانهٔ 3.9 لیتری V8 توئین توربوی فراری را ارتقاء داده تا بیش از 800 اسب بخار تولید کند. این قدرت قابلتوجه با طراحی فریبندهٔ خودرو همخوانی دارد تا احیایی شایستهٔ مدل افسانهای 288 GTO خلق شود.