
در بازار رقابتی صنعت خودرو، رضایت از خرید خودرو تنها با کیفیت سنجیده نمیشود، بلکه خدمات پس از فروش نقش تعیینکنندهای در رضایت واقعی مشتری دارد. برند فونیکس با شناخت دقیق این نیاز، یک سیستم خدمات پس از فروش کامل، سریع و مطمئن را طراحی کرده تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده از خدمات خودروی لوکس خود بهرهمند شوند.
فونیکس همواره با تلاش در زمینه گارانتی، تامین قطعات و سرویس های VIP مزیت های مطلوبی به مشتریان خود ارائه کند و این مهم فونیکس را از سایر برند های بازار خودرو ایران متفاوت میکند.
تعهد واقعی به مشتری با گارانتی بلند مدت
یکی از مهمترین نقاط قوت برند فونیکس، گارانتی بلندمدت محصولات آن است. تمامی محصولات برند فونیکس با گارانتیهای ۵ تا ۷ سال یا ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار کیلومتر عرضه میشوند که نسبت به بازار خودرو ایران، یک مزیت قابل توجه است.
فونیکس این اطمینان خاطر را به مشتریان خود داده است که در هر شرایطی، میتوانند به خدمات و پشتیبانی گسترده فونیکس اعتماد کنند.
سرویس های اولیه و ادواری قابل اطمینان
فونیکس از همان ابتدای تحویل خودرو، فرآیندی ساختاریافته برای حفظ کیفیت خودرو آغاز میکند.
سرویس اولیه که کمی پس از تحویل خودرو انجام میشود، شامل بازدیدهای کامل از چند نقطه کلیدی خودرو است. این بررسیها شامل موارد زیر میشود.
- سیستم ترمز و خنککننده
- عملکرد ECU و TCU
- بازبینی ایربگها، سیستم فرمان، چرخ زاپاس و تسمهها
- بررسی دقیق نشتیها، لرزشها و ایرادات احتمالی
در این مرحله مشتری میتواند به جای مراجعه حضوری به نمایندگی، از سرویس اختصاصی هومسرویس فونیکس (سرویس در محل) استفاده کند. هومسرویس فونیکس یک خدمت اختصاصی برای مشتریان برند لوکس فونیکس است که بدون مراجعه به محل نمایندگی خدمات پس از فروش، سرویس های ادواری خودرو خود را در محل دلخواه انجام دهند.