
درحالیکه A390 روی نسخه بازطراحیشده معماری AmpR-Medium رنو ساخته شده، نسل جدید A110 اولین مدل روی پلتفرم پرفورمنس آلپین (APP) خواهد بود و در نمایشگاه خودروی پاریس در اکتبر ۲۰۲۶ (مهر ۱۴۰۵) رونمایی میشود. دمئو توضیح داد:
تصمیم گرفتیم روی یک پلتفرم ماژولار اسپرت سرمایهگذاری کنیم که پایه نسل بعدی A110 خواهد بود. APP هسته آلپین است. اولویت، توسعه سه یا چهار مدل روی این پلتفرم است. فکر میکنیم میتوانیم خودرویی الکتریکی سبکتر از خودروهای مشابه بنزینی بسازیم. این همهچیز را تغییر میدهد. ما با قرار دادن موتورها در چرخها که مرکز ثقل را پایین میآورد، روی معماری موتور الکتریکی سرمایهگذاری کردیم.
به گفتهٔ کریف، A110 به دو موتور در عقب مجهز خواهد بود اما نسخهٔ چهارچرخ محرک با یک موتور سبکتر در جلو هم ساخته میشود. مجموع قدرت این خودرو هم بیش از 500 اسب بخار اعلام شده است. موتورها توسط باتریهایی با چگالی انرژی بسیار بالا و معماری الکتریکی ۸۰۰ ولتی تغذیه میشوند که قابلیت شارژ را بهبود میدهد. کریف اذعان کرد که کوپه الکتریکی کمی بزرگتر خواهد بود اما جایگذاری باتریها برای حفظ ارتفاع کمتر از ۱.۳ متری مشابه مدل کنونی کلیدی خواهد بود. او گفت:
نمیتوانیم باتری را در کف قرار دهیم چون خودرو بیشازحد بلند میشود. پس باتری را جای دیگری قرار میدهیم و راهحلهای جالبی برای نصب باتری پیدا کردهایم.
A110 الکتریکی در طراحی بیرونی به پیشینیان خود وفادار خواهد بود و مانند پورشه که ظاهر ۹۱۱ سنتی خود را حفظ کرده، کاملاً آشنا خواهد بود.