هاست پرسرعت
خودرو

او ابتدا کنار کریس هریس، ژورنالیست مشهور خود در فورد RS200 نشست و سپس پشت فرمان موستانگ GTD قرار گرفت. این رانندهٔ هلندی در طول این ویدئوی تبلیغاتی خودروهای دیفرانسیل جلو را بشدت موردانتقاد قرار داده و گفته است:

فکر می‌کنم خیلی کسل‌کننده هستند. برای من مثل ضد رانندگی است. چند بار در شبیه‌ساز با این خودروها رانندگی کردم. بدترین چیز ممکن است.

وستپن در حالی این حرف‌ها را زده که چند سال پیش تبلیغ سیویک تایپ R را کرده بود! این هاچ‌بک داغ هوندا که هنوز سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلو در نوربرگ‌رینگ است، یکی از لذت‌بخش‌ترین خودروهای دیفرانسیل جلو به شمار می‌رود. بااین‌حال، کاملاً قابل‌درک است که چرا راننده ردبول به سمت خودروهای دیفرانسیل عقب گرایش پیدا کرده است. این فقط به خاطر موستانگ GTD نیست که قدرت موتور V8 خود را به محور عقب می‌فرستد بلکه تعهدات قراردادی در اولویت هستند. زمانی وستپن خودروی الکتریکی شهری دیفرانسیل عقب هوندا را تبلیغ کرد و آن را لذت‌بخش برای رانندگی و خودروی الکتریکی عالی برای شهر توصیف کرد و حالا از موستانگ GTD تعریف می‌کند. وی آن زمان باید درباره سیویک تایپ R و دیگر محصولات هوندا نظرات مثبت می‌داد و حالا نوبت فورد است.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا