هاست پرسرعت
خودرو

در مقایسه با انواع دیگر مانند تعلیق با میله فشار، سیستم مک‌ فرسون از اجزای کمتری برخوردار است، اما هر یک از این اجزا نقش مهمی در عملکرد مجموعه ایفا می‌کنند. فنر مارپیچ شوک‌های جاده را جذب می‌کند، درحالی‌که شوک جذب یا دامپر حرکت فنر را کنترل می‌کند. در همین حال، محفظه اصلی نیز پشتیبانی ساختاری فراهم می‌کند؛ بخش بالایی آن مستقیماً به بدنه خودرو متصل است و بخش پایینی به مفصل فرمان وصل می‌شود.

با وجود ممکن بودن تفاوت‌های جزئی، سادگی طراحی پایه مک ‌فرسون به کارایی ابعادی منجر می‌شود و فضای بیشتری در محفظه موتور فراهم می‌کند. به همین دلیل، این سیستم انتخاب اصلی خودروسازانی است که خودروهای جمع‌وجور، محرک جلو و با بدنه یکپارچه تولید می‌کنند.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا