
وقتی شورلت اعلام کرد به تولید نسل ششم کامارو پایان میدهد، تأکید داشت که این پایان داستان کامارو نیست. از آن زمان شایعات زیادی شنیدهایم و جدیدترین آنها ادعا میکند که کامارو میتواند در پاییز ۲۰۲۶ بهصورت یک شاسیبلند الکتریکی بازگردد و مستقیماً با فورد موستانگ Mach-E رقابت کند. این در تضاد با گزارش اخیر دیگری است که نشان میداد شورلت روی یک سدان اسپرت کار میکند که ممکن است در سال ۲۰۲۸ برای رقابت با دوج چارجر معرفی شود. به گزارش موتورترند، کاماروی شاسیبلند روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته خواهد شد و احتمالاً از قطعات موجود در انبار این شرکت استفاده میکند. درنتیجه، این مدل میتواند با باتریهای ۸۵ و ۱۰۲ کیلووات ساعت، مشابه آنچه در بلیزر EV دیدهایم عرضه شود.