
نسل کنونی مرسدس C63 AMG به دلیل استفاده از پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر هیبریدی، به یک شکست بزرگ تبدیل شد اما چگونه میتوان دوباره توجهات را به این سدان اسپرت آلمانی جلب کرد؟ بدین منظور، شرکت تیونینگ آلمانی ووک مانوفاکتور دستبهکار شده و C63 S را به پیشرانه V8 توئین توربو مجهز کرده است. این خودرو اولین بار اوایل امسال با پیشرانهٔ V8 معرفی شد اما این تنها آغاز کار بود و حالا این شرکت از مدل ووک اوولوشن X رونمایی کرده که همان C63 S با موتور V8 به همراه کیت بدنهای الهامگرفته از مرسدس 190E اوو II افسانهای است.