شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی موفق شد در ارزیابی سالانه وزارت صمت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، عنوان برترین ارائهدهنده خدمات پسازفروش صنعت خودرو کشور را بهدست آورد.
طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان میدهد ایساکو، بازوی خدمات پسازفروش گروه صنعتی ایرانخودرو، برای شانزدهمین سال متوالی رتبه نخست خدمات پسازفروش خودروسازان کشور را کسب کرده است.
رسول رمضانی، معاون خدمات پسازفروش ایساکو، ضمن اشاره به این موفقیت گفت:
«این دستاورد حاصل تلاش مستمر، برنامهریزی دقیق و تعهد تمامی ارکان شبکه خدمات پسازفروش ایرانخودرو است که با هدف ارتقای رضایت مشتریان و افزایش اعتماد عمومی دنبال میشود.»
شاخصهای ارزیابی
نتایج بهدستآمده از ارزیابی ISQI نشان میدهد که ایساکو در تمامی زیرشاخصها عملکرد درخشانی داشته است:
- امتیاز شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی): ۹۴.۲
- امتیاز شاخص وضعیت نمایندگیهای مجاز: ۹۲.۹
این امتیازها بالاترین اختلاف نسبت به سایر شرکتهای خودروسازی کشور در سالهای اخیر بوده است.
معیارهای بررسی
در این ارزیابی، شاخصهای مختلفی مورد سنجش قرار گرفته است: