
با نزدیک شدن به فصل ۲۰۲۶، میزان مشارکت فورد در این پروژه به شکل قابلتوجهی افزایش یافته است. راشبروک اشاره کرده که نقش فورد اکنون از صرفاً پیشرانه فراتر میرود:
در ابتدا، ما واقعاً علاقهای به کار روی پیشرانهٔ درونسوز نداشتیم اما اکنون این کار را انجام میدهیم، زیرا بدیهی است که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در این زمینه داریم. ما در درجه اول به تولید قطعات کمک میکنیم؛ بنابراین اکنون ما تقریباً روی کل خودرو و همچنین بخش عملیاتی کار میکنیم.
فصل ۲۰۲۶ با تغییرات قابلتوجهی در قوانین موتور و آیرودینامیک همراه خواهد بود که پیچیدگیهای بیشتری را به همراه دارد. ردبول نیز در این دوره، علاوه بر ساخت موتور اختصاصی خود، شاهد تغییرات مهمی در کادر مدیریتی و فنی بوده و جدایی چهرههایی مانند کریستین هورنر، آدرین نیوی و جاناتان ویتلی این تیم را وارد مرحله جدیدی از چالشها کرده است.