
مایکل لایترز، مدیرعامل مکلارن، تأیید کرده که این شاسیبلند از یکی از پیشرانههای موجود این شرکت بهره خواهد برد. گزینه محتمل، نسخهٔ پلاگینهیبریدی نسل آینده موتور V8 توئین توربوی مکلارن است. بااینحال، بزرگترین چالش، پلتفرم این خودرو است. لایترز تمایل خود را برای همکاری با یک شریک استراتژیک بهمنظور کاهش هزینهها اعلام کرده است. درحالیکه نامهایی مانند بامو در گذشته مطرح شده بودند، به نظر میرسد محتملترین گزینه، همکاری با استارتاپ بریتانیایی Forseven باشد. این شرکت که پیشازاین روی یک پلتفرم شاسیبلند برقی کار میکرده، توسط شرکت مادر هر دو کمپانی یعنی CYVN Holdings با مکلارن ادغام شده است. این سناریو میتواند به مکلارن اجازه دهد تا از فناوریهای شرکت نیو، خودروساز برقی چینی که CYVN سرمایهگذاری سنگینی در آن انجام داده نیز بهرهمند شود. البته ساخت یک پلتفرم اختصاصی هم هرچند پرهزینهتر خواهد بود اما به مهندسان مکلارن آزادی عمل بیشتری برای دستیابی به وزن کمتر و طراحی منحصربهفرد خواهد داد.