
۱. طراحی یکپارچه با کمک هوش مصنوعی
زینگر بهجای استفاده از قطعات مجزا، از طراحی یکپارچه بهره میبرد. به کمک هوش مصنوعی و چاپ سهبعدی، مهندسان میتوانند قطعاتی بهینهسازیشده از نظر وزن، مقاومت و آیرودینامیک خلق کنند که ساخت آنها با روشهای سنتی غیرممکن است. لوکاس زینگر، یکی از بنیانگذاران شرکت، این فلسفه را اینگونه توصیف میکند:
بهجای داشتن سیستمهای سنتی مجزا که یک وسیله نقلیه را تشکیل میدهند، مانند شاسی، سپس ترمزها، سپس پیشرانه و سیستم خنککننده، ما به این فکر میکنیم که چگونه میتوانیم این عملکردهای مختلف را در یک ساختار یکپارچه ترکیب کنیم.
یک نمونهٔ برجستهٔ این رویکرد، قطعهای به نام BrakeNode است. در این قطعه، مسیر عبور روغن ترمز مستقیماً در ساختار اصلی کالیپر و سگدست ادغام شده است. این طراحی هوشمندانه باعث خنککاری بهتر روغن ترمز، کاهش احتمال قفلکردن ترمزها در دماهای بالا و افزایش استحکام میشود، درحالیکه ۲۵ درصد سبکتر از نمونههای سنتی است.