هاست پرسرعت
خودرو

کارشناسان معتقدند این تغییر در رفتار مصرف‌کننده، بازتابی از افزایش رقابت و تمایل بیشتر مشتریان برای بررسی گزینه‌های مختلف در بازار است. مدیر بخش وفاداری در S&P Global Mobility، دراین‌باره توضیح می‌دهد:

تغییر در نرخ وفاداری امسال، تعادل میان بازگشت پایدار مشتریان به بازار و رقابت شدید میان برندها را نشان می‌دهد. خانوارها دوباره برای خرید خودرو به بازار بازگشته‌اند اما بسیاری از آن‌ها آماده‌اند تا برندهای مختلف را مقایسه کنند؛ چیزی که پیش از همه‌گیری کرونا کمتر شاهد آن بودیم.

این افزایش تمایل به تغییر برند باعث شده تا حجم جذب مشتریان از برندهای رقیب نیز افزایش یابد. در نیمهٔ اول سال ۲۰۲۵، این آمار برای برندهای غیرلوکس ۷.۶ درصد و برای برندهای لوکس ۶.۲ درصد رشد داشته است که نشان می‌دهد خودروسازان برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید، با چالشی جدی روبرو هستند.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا