
بنابراین، در مقایسه قدرت خالص و پرفورمنس، کوروت ZR1X برنده است ولی میدانیم که توربو S جدید میتواند سوپرکارهای بسیار قویتر از خود را مغلوب کند زیرا قبلاً بارها این موضوع را اثبات کرده است.
در توسعه نسل C8، تصمیم مهمی برای انتقال پیشرانه به وسط خودرو گرفته شد تا هندلینگ بهبود یابد. این خودرو با سیستم کنترل سواری مغناطیسی عرضه میشود که حالتهای رانندگی را برای کنترل بهینه تنظیم میکند. در حالت استاندارد، شاسی ZR1X برای رانندگی راحت روزمره تنظیم شده اما همچنان قادر به ثبت زمانهای چشمگیر در پیست است. تجهیز به پکیج پرفورمنس ZTK نیز فنرها را سفتتر میکند و سیستم مدیریت کشش پرفورمنس، هندلینگ را بهبود میبخشد. پورشه ۹۱۱ توربو S از سیستم کنترل شاسی دینامیک پورشه با کنترل الکتروهیدرولیکی بهره میبرد که بهصورت استاندارد عرضه میشود. این سیستم هنگام تغییر جهت، کج شدن بدنه را کاهش میدهد و چابکی را در ورود و خروج از پیچها بهبود میبخشد. در کنار این، سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه هم قرار دارد که بهطور خاص برای توربو S تنظیم شده است.





