این اعتمادبهنفس، ریشه در عملکرد خیرهکننده بامو در بازاری دارد که حرف اول و آخر را برای این شرکت میزند. چین بهتنهایی حدود ۳۲ درصد از کل فروش گروه بامو را به خود اختصاص داده و با فروش بیش از ۸۲۶ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۳، به مهمترین بازار این خودروساز آلمانی تبدیل شده است. فن هویدونک توضیح میدهد:
در مناطق خاصی از جهان، مانند چین، مردم همچنان به دنبال جلوپنجرههای بزرگ هستند و این یک مزیت محسوب میشود.
این اولویتبندی بازار، فلسفهٔ طراحی بامو را مستقیماً تحت تأثیر قرار داده است. البته مدیر طراحی بامو ادعا میکند که این جلوپنجرههای عظیم فقط جنبهٔ ظاهری ندارند. او میگوید:
در این بخش جلویی، بیش از هر زمان دیگری سنسور و حسگر جای دادهایم. خودروهای ما هوشمندتر شدهاند و میتوانند مسافتهای بیشتری را بهصورت خودران طی کنند.
درواقع، این فضای بزرگ به مهندسان اجازه میدهد تا تمام فناوریهای موردنیاز برای سیستمهای رانندگی خودران را بهراحتی در نمای جلویی خودرو جای دهند.