بازی

بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت

بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت

پلتفرم Assassin’s Creed Infinity یک هاب و محل اتصال برای نسخه‌های آیندۀ این سری خواهد بود که به مرور زمان تکامل پیدا می‌کند و محتویات پولی و رایگان را به صورت ادغام شده ارائه می‌دهد.

در جریان رویداد Ubisoft Forward، کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که Infinity یک نسخه از سری Assassin’s Creed نیست، بلکه پلتفرم و خانه‌ای محسوب می‌شود که بازی‌های مختلف این سری در آینده را به یکدیگر متصل خواهد کرد. Project HEXE و Project RED که از 2024 تا انتهای 2026 منتشر خواهند شد، بخشی از Infinity محسوب می‌شوند. همچنین، مدیر برنامۀ سری در مراسم مذکور اعلام کرد که تیم‌های مختلف در حال بررسی روش‌هایی هستند تا بتوانند تجربه‌های چندنفره را به سری تزریق کنند.

تهیه‌کنندۀ ارشد بازی، مارک-الکسیس کوته (Marc-Alexis Cote)، در مصاحبه‌ای با IGN تایید کرد که پس از این، شاهد بازی‌های Assassin’s Creed متفاوت با اهداف و مقیاس‌هایی گوناگون خواهیم بود. به طور خلاصه، Infinity خانه‌ای برای بازی‌های متنوع Assassin’s Creed در آینده محسوب می‌شود، آثاری در ژانرهای متفاوت با مدت زمان‌ها و قیمت‌های مختلف. بازی‌های بزرگ و پریمیوم مانند Codename RED و Codename HEXE در قالب پلتفرم Infinity شامل محتویات اضافۀ رایگان و پولی نیز خواهند شد. در آینده اثری چندنفره از سری در قالب Infinity منتشر خواهد شد که تمامی دوره‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.

کوته در این باره گفت:

Infinity جایگزین عناوین سنتی Assassin’s Creed نمی‌شود. شما می‌توانید بازی Codename RED را به عنوان یک محصول جداگانه و به صورت فیزیکی خریداری کنید، اما اولین چیزی که زمان اجرای آن خواهید دید، محیط هاب Infinity است. در آینده برای بازی‌های دیگر نیز این قضیه صدق می‌کند.

این چشم‌اندازی است که هم‌اکنون ترسیم کرده‌ایم. بنابراین، شما همچنان به مانند گذشته بازی‌های مورد علاقۀ خود از سری را خریداری می‌کنید، اما حالا همۀ آن‌ها در قالب هاب Infinity به یکدیگر متصل شده‌اند. اگر در حین تجربۀ RED بازی HEXE عرضه شود، آن را در قالب یک Memmory در رابط کاربری هاب مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آن را خریداری و تجربه کنید.

تبلیغات

حتماً متوجه شده‌اید که این توضیحات یادآور رابط کاربری Animus هستند، اما در قالب فرمت یک بازی ویدیویی که نقش کتابخانۀ آثار خریداری شدۀ شما را دارد. نسخه‌های جدید مجموعه در قالب بازی ارائه نمی‌شوند، بلکه DNA Memmory خواهند بود. این رویکرد شباهت‌هایی به یک لانچر هم دارد، اما نکتۀ مهم در مورد آن، تکامل دائمی است.

کوته در ادامه حول این موضوع چنین توضیح داد:

بنابراین، Infinity یک بازی نخواهد بود. نسخه‌ای که در زمان لانچ خواهید دید نیز نهایی نخواهد بود؛ بلکه به مرور زمان تکامل می‌یابد. با افزایش بازی‌های جدید و تجربیات متفاوت، Infinity غنی‌تر خواهد شد و عوامل زیادی در ارتباط با یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اخیراً یوبیسافت با نسخه‌های Origins ،Valhalla و Odyssey رویکردی تماماً نقش‌آفرینی با نقشه‌های وسیع را پیش گرفته بود، اما گویا از این به بعد آن‌ها قصد دارند سبک‌های مختلفی از این سری را با مدت‌ زمان‌ها، مقیاس‌ها و در نتیجه قیمت‌های متفاوت توسعه دهند. به عنوان مثال Assassin’s Creed Mirage که در سال 2023 منتشر خواهد شد، یک پروژۀ کوچک‌تر اکشن ماجراجویی خواهد بود و به همین دلیل قیمتی 49.99 دلاری دارد. Project RED که در فئودال ژاپن روایت می‌شود، به سبک آثار جدید نقش‌آفرینی یوبیسافت خواهد بود و نقشه‌ای وسیع را در خود جای داده است. Project HEXE نیز یک اثر بسیار متفاوت محسوب می‌شود که در سبک نقش‌آفرینی قرار ندارد.

نظر شما در این باره چیست؟

DARKSIRENmeysambامینvahid gamerMohsenj74M.MTAhmad_TRامیرAlbertEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا