هاست پرسرعت
بازی

بازی Dead Island 2 یک اثر جهان باز نیست

بازی Dead Island 2 یک اثر جهان باز نیست

این طور که به نظر می‌رسد برخلاف بسیاری از آثار امروزی، Dead Island 2 قرار نیست یک بازی جهان باز باشد. در عوض شاهد چندین منطقه‌ی کوچک‌تر هستیم که با پیشروی در داستان باز می‌شوند.

پس از سال‌ها تاخیر خوردن، مشکلات متعدد در روند توسعه، تعویض سازنده و خیل عظیمی از مشکلات پشت صحنه، بازی Dead Island 2 بالاخره بار دیگر در جریان Gamescom Opening Night Live 2022 رونمایی شد. سازنده‌ی بازی یعنی Dambuster Studios این بازی را با یک تریلر سینماتیک معرفی کرد و پس از آن شاهد رونمایی از گیم‌پلی بودیم.

به مرور زمان و به لطف تعدادی مصاحبه و پیش‌نمایش جزئیات بیشتری از بازی Dead Island 2 در حال انتشار هستند. یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین اطلاعاتی که از بازی منتشر شده این است که برخلاف نسخه‌ی اول، بازی Dead Island 2 قرار نیست یک اثر جهان باز باشد.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با Eurogamer، کارگردان بازی یعنی David Stenton توضیح داد که در Dead Island 2 شاهد تقسیم شدن لس آنجلس به چندین منطقه‌ی کوچک‌تر هستیم. در هر کدام از این مناطق فعالیت‌ها و ماموریت‌های مختلفی وجود دارد. با این حال پیشروی در آن‌ها به صورت خطی بوده و با جلو بردن داستان به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. البته قادر خواهید بود تا به مناطقی که پیش از این در آن‌ها بوده‌اید بازگردید.

جالب است بدانید که نوع زامبی‌های هر منطقه هم متفاوت هستند. به گفته‌ی James Worral، کارگردان خلاق بازی، زامبی‌های هر منطقه بازتاب‌گر فرهنگ و آداب و رسوم همان منطقه هستند. Worral در این باره می‌گوید که برخلاف عناوینی مثل World War Z، آن‌ها علاقه‌ای به یورش دسته‌ای زامبی ندارند و در عوض می‌خواهند تا زامبی‌ها واقعی و منحصر به فرد به نظر برسند.

بازی Dead Island 2 در تاریخ 14 بهمن 1401 (3 فوریه 2023) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، سرویس استریم استدیا و پلتفرم PC (فقط از طریق فروشگاه اپیک) عرضه خواهد شد.

CorvoHerfeiyTlou part 2 game of the centuryM.MTمتینmeysambPorfosorJin sakaivahid gamer77soosmarامینEllie Terminator

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا