هاست پرسرعت
بازی

بازی Immortals of Aveum با رزولوشن پایه ۷۲۰P روی PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شود که به ۴K ارتقا یافته است

بازی Immortals of Aveum با رزولوشن پایه ۷۲۰P روی PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شود که به ۴K ارتقا یافته است

تحلیل فنی دیجیتال فاندری نشان می‌دهد که بازی Immortals of Aveum با هدف قرار دادن نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ارائه‌ی ویژگی‌های نسل بعدی موتور آنریل انجین ۵، رزولوشن را تا حد زیادی قربانی کرده است.

تبلیغات

بازی شوتر اول شخص تک‌نفره و جادو محور Immortals of Aveum که با همکاری شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی Ascendant ساخته شده است، مدتی پیش به صورت رسمی منتشر شد و نقدهای نه‌چندان مثبتی را از منتقدان دریافت کرد. حال به نظر می‌رسد که عملکرد فنی این بازی دست کم روی کنسول‌ها نیز چندان قابل قبول و رضایت‌بخش نیست.

طبق تجزیه و تحلیل فنی دیجیتال فاندری (Digital Foundry) از بازی Immortals of Aveum، این اثر در تلاش برای هدف قرار دادن نرخ فریم ۶۰ روی کنسول‌ها و همچنین استفاده ازویژگی‌های نسل بعدی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) مانند Nanite micro-geometry و نورپردازی Lumen، به طور قابل توجهی رزولوشن را قربانی می‌کند.

به طور خاص، در هر دو نسخه‌ی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، بازی Immortals of Aveum با رزولوشن پایه ۷۲۰p رندر شده است؛ پیش از اینکه توسط قابلیت AMD FSR2 به کیفیت ۴K ارتقا یابد. در همین حال، در نسخه‌ی ایکس باکس سری اس، رزولوشن پایه حتی کمتر از ۷۶۸×۴۳۶ است. همانطور که انتظار می‌رود، در این حالت کیفیت تصویر در تمام پلتفرم‌ها تار می‌شود و این مورد در ایکس باکس سری اس بدتر است.

همچین به نظر می‌رسد Immortals of Aveum در بخش عملکرد نیز مشکل دارد. اگرچه بازی روی همه کنسول‌ها نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهد، اما در صحنه‌های شلوغ مانند مبارزه با باس، نرخ فریم می‌تواند به ۵۰ و ۴۰ و حتی ۳۰ در ایکس‌باکس سری اس کاهش یابد.

بازی Immortals of Aveum در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC در دسترس است.

منبع: Gamingbolt

DARKSIRENHalfLifeGame4EverjustgamexbStarfieldABDVDRED DEAD & STARFIELD ❌ مخالف بازنشستگی سوسمار ❌Love GameJim HawkinsMR.NEMESISmeysambAlan WakeXerexplayPop_Starگیمر دهه شصتیASSADullahUNCLE ARTHURThe Red Devilthe one above allمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا