هاست پرسرعت
بازی

تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی Marvel’s Midnight Suns اعلام شد

تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی Marvel’s Midnight Suns اعلام شد

اولین بسته الحاقی بازی Marvel’s Midnight Suns شامل یک بخش داستانی جدید با حضور شخصیت Deadpool و همچنین دشمنان، لباس‌ها و قابلیت‌های تازه خواهد بود.

تبلیغات

طبق اعلام شرکت 2K Games و استودیوی فیراکسیس (Firaxis)، اولین بسته الحاقی بازی Marvel’s Midnight Suns که The Good, The Bad, and The Undead نام دارد، در تاریخ 6 بهمن (26 ژانویه) عرضه خواهد شد. در این بسته الحاقی، Deadpool با توانایی‌های منحصر به فرد خود حضور دارد.

در بسته الحاقی جدید Marvel’s Midnight Suns محتوای داستانی جدیدی وجود دارد که حول محور خون‌آشام‌ها و یک آنتاگونیست جدید می‌چرخد. Deadpool با کنایه‌های همیشگی خود حضور دارد و قادر به استفاده از سلاح برای شلیک به دشمنان است. او همچنین با قابلیت Food Truck ارتقای جدیدی را برای Abbey به ارمغان می‌آورد. بازیکنان همچنین می‌توانند لباس‌های جدیدی را برای Merch with a Mouth به دست آورند.

این بسته الحاقی با سیزن پس در دسترس خواهد بود که به صورت مستقل یا با نسخه Legendary قابل خرید است. بازی Marvel’s Midnight Suns هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار دارد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخی دیگر منتشر خواهد شد.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی اولین بسته الحاقی بازی Marvel’s Midnight Suns را مشاهده و دانلود کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
Parham_ShامیرAmirsadeqKdKdニマ・シャムス氏Dr.Smolder Bravestone

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا